marți, 14 februarie 2012

o mie de femei

imi vine sa incep cu..."nu stiu altii cum sunt..." dar nu se potriveste intuitiv cu ce voi scrie. Am de mult o parere care a fost mica, am ignorat-o, si ea, nebuna, s-a cocolosit in creierul meu staruind cu ineptia. Daca ar sta inerta, hm, nu m-ar deranja, dar ea se zgandara din cand in cand si ma face pe mine sa ies din ganduri si placeri memoriestravel exact cand nu ma astept. Cam asta e filmul: meeeeerge linistit maxi-taxi nu 5 oameni pe scaunele si altele goale. Tacere calda, radioul lui nenea sofer da premii in surdina, treaba lor! Lumea, mai ca nu doarme, daca o musa ar tipa, am fi auzit, desigur. Stand asa cuminti, fiecare isi asteapta apropierea de destinatie; unii mai nerabdatori, altii semi ludici, ca mine.
'-statie la IREG!' se aude deodat'. woooaw, m-am speriat! Ma uit in spate. O fatuca, dragutza, imbracata dupa ultima moda de la magazinul chinezesc din cartier, se inalta plina de emfaza si repeta, pana ajunge langa sofer, acelasi lucru, dar muult mai impetuos, ca si cand ala n-ar fi avut de gand sa opreasca. Coboara.
  Offf, raman iar in liniste. Vocea ei mi-a ramas in timpan, dar ca ea, aud aproape zilnic cereri 'ordonate' de a opri exact unde zic ele. ... unde zic ele? pai unde zic ele este deja statie!! De vreo 3 ani sunt statii binestabilite, cu tablita lipita pe stalpul din statie, cu ora si minutul in care trebuie sa ajunga nenea cu maxi taxi cutare, mai exact decat la CFR! Dar ele, nuuu, ele doresc sa anunte! Fiindca cineva trebuie sa le asculte, de parca, daca ar face o proba si nu ar tipa, le-ar duce masina hat depaaaaarte.
  E noua fara zece. Ma ridic, ma apropii de usa. Woooow, masina s-a oprit! Cum e posibil? Soferul chiar asteapta sa cobor, urca altii, masina pleaca.... perpetuum mobile aproape.
  Am uitat sa tiiip: Statiiieeeee ca eu cobor!
  Cine nu-si doreste o viitoare sotie care sa urle: 'ia-o la dreapta! ma duci la mama! du-te dupa pampers-i!'
ooohhh ... la dolce vita....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu