duminică, 16 septembrie 2012

... rezumat


... am lucruri de spus si de facut. Pe cele de spus le spun fiindca imi sunt dragi si nu vreau sa le uit. Mereu ma trece un fior ca pot uita parti frumoase din viata mea. Am terminat de aranjat si terasa, asa cum am visat-o pe cand ma plimbam printr-un "OBI" de Italia. Are plasa verde ce-mi estompeaza privirile indiscrete ale vecinilor si mai are niste flori aruncate haotic peste aceasta plasa. E mare veselie la mine, de aia ma si simt bine.
Dupa vacanta asta atat de mare, vechii prieteni incep sa apara... care pe mess, care prin alte site-uri. Fiecare povestim ce avem mai placut de povestit. Ne lansam in detalii, amintiri, promisiuni. La mine sunt multe de povestit. Ma gandeam zilele astea, deodata cu aniversarea ce ma imbatraneste, ca la mine se intampla inca fapte marete. Oamenii mari spun ca nu se mai intampla evenimente frumoase odata cu trecerea anilor. As putea sa-i contrazic. Descopar in fiecare an, luna de luna, ca mie viata incepe sa mi se coloreze. Poate nu am stiut eu candva sa o colorez! Poate. Dar acum sunt multumita de tot si toate. Din rezumat imi clasific povestile: Fapte-Simturi-Amintiri.

Un comentariu: