marți, 17 ianuarie 2012

De ce suntem indolenti

N-as vrea sa mor si sa nu ramana spusa si parerea mea tacuta. (fiindca e scrisa, nu ca n-as putea sa zbier)
Romanul e indolent de ceva vreme incoace fiindca isi cumpara electrocasnice la preturile tarilor dezvoltate. Un tv plasma afara este 500 euro, in Ro, este 2200 lei... s.a.m.d., nu mai dau exemple fiindca si ala mic de gradi stie ce pret are afara un playstation! Calculul pe care e sa-l facem e relevant: la 250 de euro pe luna, romanaul traieste(trebuie) ca un vestic. Nemultumirea mea este urmatoarea, si o sa o explic mai domestic astfel: daca la scoala nu reuseam sa fac un exercitiu, ma duceam la profu' de mate si-mi arata el cum sta treaba, ca trebuie doar sa fiu atent la formule si sa le aplic. Rezultatul, hocus spocus iesea fix ca in carte! So, daca eu, roman mic si muncitor pe 250 de euro, ma duc la presedintele meu ales de voi sa-l rog frumos sa-mi arate cum sa-mi fac salariul rezonabil de 900 euro, ce-mi spune el? Eu stiu ce a spus unora (aici) ... si ...altora (aici).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu