miercuri, 1 august 2012

Eppur si muove!

De ce fac mişcare? Multe alte femei după vârsta de 30 de ani devin sedentare. Parafrazând vecina de pe palier aş zice : “mi-am luat bărbat, ce mai contează cum arăt?” Trec uşor prin efectele post acestei mentalităţi: bărbat apatic cu telecomandă sudată de mână, bărbat dus “la meci” ore bune şi întors beat, bărbat suplu cu amante în bloc, colege sau cumetre. Nu vreau să combat majoritatea fiindcă de fel nu sunt războinică. Vreau doar să ung cu miere cuvintele prin care doresc să transmit plăcerea de a te simţi sănătos: - Să mergi în pas alert pe stradă şi nimic să nu-ţi zbârnâie pe la şolduri. - Să poţi cere o rochie marimea 36 sau 40 fără să o probezi şi acasă să constaţi că-ţi vine perfect. - Să poţi alerga după propriul copil prin parc atât căt îşi doreşte el, nu tu. - Să poţi crea nopţi de vis soţului aşa cum poate le visezi. - Să ştii că lumea trăieşte bine şi fără frigiderul burduşit in zilele de 15(10) şi 30(25) ale lunii. Uită reclamele pentru iaurturi , tigăi minunate şi ciorapi slim şi cumpără o bicicletă cu ajutorul căreia: - Vei respira mai bine - Vei oxigena sangele, te vei hidrata corect. - Vei fi flexibilă - Vei fi rezistentă - Vei întâlni chipuri de oameni. - Vei zâmbi mai mult fiindcă tu produci energie... eppur si muove. Recomand starea simpla de liniste prin actiune. Îmi plimb cărţi ascultate în căşti. Îmi plimb muzica pe care o cunoşti. Îmi plimb gânduri aşternute în cadenţa pedalelor. Îmi înalţ privirea după luna ce tocmai răsare. Îmi amintesc iernile reci, Îmi amintesc cum eşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu