miercuri, 1 august 2012

Revizie banala...

Imi fac un plan prin care sa-mi ascut simturile. Doresc mereu sa le stiu in ordine, precum o revizie banala de autoturism. Test simplu. Ies in balcon. Ce aud? - motorul unei masini. Pe o scara de la 1 la 10, cat auzi? - 10 + Este ziua sau e o seara cu luna plina? - este o noapte cu lina plina . Atinge ceva... ce simti? - Frunze, ascutite... cred ca e maslinul. Descrie lumina atat cat o "vezi" - O vad. E difuza. Imi ascunde culoarea tricoului tau. Dar vad bine forma rotunda a frunzelor de 'zorele' plantate demult. Daca as fi, m-ai atinge? - daca-mi trimit degete cercetase te-as pacali... Simtindu-ti caldura trupului, te-as ocoli sfioasa. As gasi racoarea pamantului umed din jardiniera si mi-as lasa acolo amprenta. Am un miros? - da, esti trudit de munca. Tu stii ca mie-mi place sa ma uimesti. Ti-as numi parfumul, "wooow". Atinge-ma intr-un loc cuminte. - Iti ating obrazul pe care maine o sa-l barbieresti... incet, alunecand in spuma. ... "Zorelele" tale au miros? E prea placut la tine. - Miros oarecum a om... si-mi las mirosul tau in arsita.... ma simt captiva, prea afectiva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu