duminică, 18 noiembrie 2012

arse pe plaja

Asa imi place mie!
Sa-mi amintesc iarna despre ce mi s-a intamplat in vara.
Vara, datorita ritmului alert, inregistrez mecanic anumite intamplari. Nu le evaluez deloc, doar le memorez fiindca imi plac.
In vara ce a trecut am studiat plaja in anumite zile.
Drumul meu de bicicleala are punct terminus, de unde o iau indarat, plaja orasului.
Cateodata, fiindca e aleea prea aglomerata, merg incet. Am timp sa privesc atenta... sa nu calc, cine stie ce balena.
Balenele de la bazinul cu valuri au doua picioare, mananca seminte si poarta in cele doua manutze pufoase cate doua tavi cu carnati, mici si cartofi prajiti. Stiu ca nu iese socoteala cu manutzele si semintele... dar le-am vazut si fumand.
Sunt aceste femei, asaaa, niste tehnologii neinventate de nimeni dar utilizatoare de diversi combustibili.
Aceste fiinte introduc cu ambele maini combustibil solid, gazos si uneori chiar si lichid simultan.
Energia produsa? o logoree combinata cu vehementa contrazicerii.
Ele produc starea de inactivitate imediat dupa ingurgitare sau... prizare.
E o desfatare, un bun simt caracterizat la sfarsit de "plajeala" cu expresii:
" - ce m-am distrat! Am mancat, baut si m-am inegrit pe burta."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu